Saturday, September 22, 2012

NEDA




Salam wbt....
Rasanya dah lama tak update blog nie, selepas jadi cikgu Jamaliah tu terus senyap je kan. hihi. Aku senyap bukan apa, cuma tak apa yang aku nak kongsi time tu tapi sekarang banyak benda yang ak nak kongsi hehehe( cam de yang baca blog ak nie). 1 2 3 start now. :) sekarang ak hidup lebih tenang, selesa, happy sangat cause know ak dah ada career ak sendiri, ak dh pegang duit ak sendiri.. Rase bersyukur sangat kerana diberikan kesempatan ini sebab bukan senang untuk ak berada jauh dari keluarga dan berdikari untuk kehidupan sendiri. Banyak sungguh halangan dan rintagan yang ak tempuhi sampai ke tahap nie walaupun ini satu pemulaan( macam-macam la). Sekarang aku jadi Manager a.k.a pengurus!!! dengar cam best je kan,mesti besar gaji ak nie.... hahahaha tak de la. biasa-biasa je.. Ak jadi manager di sebuah butik di Shah alam Butik NEDA STYLE dari A sampai la Z ak yang settlekan,dari buka kedai sampai la sekarang nie. Tak sangka pon, sebab mula-mula ak as kerani nie, tapi diatas kepercayaan dan kebolehan yang mungkin bos ak nampak dalam diri ak dia UP kan ak. Tapi time nak terima tu macam-macam la konflik yang terjadi sampai ada niat nak berhenti kerja tau. hihi. Biasa la dugaan bekerja kan tapi dah lama-lama ok la tu. Ok la aku cite kit pasal butik ak nie, NEDA ni satu brand baru bagi pengemar yang berhijab seperti ak dan ak tahu ramai yang kat luar sana yang bertudung dan suka pada fesyen kan. NEDA adalah hijab yang direka untuk orang yang malas cam aku tapi mahu nampak COOL... ala cm shah rukh khan dalam cite KUCH KUCH HOTAI  tu... hihihi. ( xde kemena kan??) bengong gak ak ni. Bukan la, NEDA hijab menpunyai style tersendiri dan kalu kite cuba mesti kita akan cakap " ni yang saya cari selama ni. senang" hihihi copy ayat yang selalu customer guna bila pakai NEDA hijab. hehehe. Seronok bila customer kite sukakan produk kite. Ok kat bawah nie ak ada upload la kit Butik NEDA hijab.. 








No comments:

Post a Comment