Tuesday, January 11, 2011

KUDA KU LARI GAGAH BERANI..

SALAM..
jom nomel2~~suke-suke.. :))
of cz my story again.. abt love2.. again love.. MY BB..
kalu nk baca ~~ go on.. kite share2 kan2..
kalu xnk baca~~ dengan segala hormat ngn kasih syg tekan tanda close dilptp anda. ops sory!!
allalallalallalallaa... 11.01.2011~ this date sgt bermakna for me,u know... of cz la u dnt know kan.. :)
perjalanan kami semakin baik~alhamdullah rezeki dari yg maha ESA.igt kembali masa lalu yg yg begitu mencabar~ pelbagai dugaan. susah senang we always together. but aku xpernah give up with him,cz i know him.hehehehhe. pape pon im really hepi know with him ~~ EN.BB.
semalam en.BB cuti,settle kan suma urursan then sepatutnye kul 5 petang,him come to me but dia ada game lak~~ badminton~~ start kul 6... cm ne??? tu la satu yg i like abt him,dia dtg jugak jumpe aku dengan dlm keadaan bucuk2~~ xpe bucuk-bucuk pon sy suke.. hehehehe. pegi makan ngn pakaian sukan dia n selipar jepun.. sempoi. he ask me~~ lia, xpe ke b pakai pakaian cm nie?? syg x segan ke?? n i say~~ ok la b,kalu u xpakai pape,i segan.... hihihihi. @$$@%#$#!
hehehhe.. biasa la kalu time mkn kena layan dia cm bdk2 kecil.hihihi. tapi mlm tu x dia berapa sihat,so mknan ak kena abiskan suma~~ penat nk abis kan. dia suke tgk ak mkn,so kena la..
actually,kiteorg mmg x sihat hari tu. aku 1 hari xpegi kelas ha.xlarat sgt nk bgn~~ migrain dtg maen kat kepala aku nie.pegi PK UKM dapat MC. yahoo.. mlm tu dh elok~~ cz jumpe my BB. luv u BB. ihiihihihihi.... ermm... kiteorg kuar sekejap je kul 12 mlm dia dh balik~~ ikut dia xnk balik ag,pas kena pakse dr aku balik gak...tu pon xnk buke kunci~~ xnk bagi ak kuar.. AYOB x tau.. jeng2.... hehehehehe. akhirnye dia akur... cewah... dia lepaskan aku jugak.. gitu kan... hahahahha.
pastu pe ag !@#!@#!@!#$#$%^^#!@$%56#@#@4 kan. hehehhehe..
ok done~~ my love Story.
jalan2 ngn new baby~~ REd.



No comments:

Post a Comment