Sunday, January 16, 2011

~~3 Days For Me So Deeply~~


DATE : Friday 14/01/11
PLACE : Ampang Puteri Hospital
STORY : Salam.. permulaan je in BI ok~~ hehehehehe.Gerak kul 3 ptg with BB,(sepatutnya my BB x leh dtg pon tolong ak cz tu time standby dia~ xleh g jauh2 ha tkt de operasi ha. tapi disebbkan aku aka princess dia~~hahahhaa.sanggup dtg n bawak aku g sana.ok smbg balik cite)nak bgtu~hihi kul 6 baru sampai cz sesat ha. diapon cm dh byk nomel2 dlm kete,ak ngn malasnye ofer kan diri drive~~cian kat dia. sampai la.. tgk2 ramainye kaum kerabat aku,abis malu la dia~~ dh takut ha.tapi xpe tetap cool My Laling sy tu.lepas ronggeng2 kat hospital~~balik UKM~perut masing lapo~~ makan megi sama(sweet2) sambil menikmati keindahan malam lampu di UKM.







DATE : Saturday and Sunday
PLACE : KKM,I-CITY
STORY :pegi ke KKM support my FREn mok aka ucop tampan with azmer,erma n lovely erma.
serius la konon kan mok jd juri~~ bajet hot je kan.. tapi mmg hot kot cz kena pakai bju chef berpeluh ha... hahahhaha. then petang tu lepaking ngn puput,shida aka shima,azmer yg x cakap time tu dan biasa la yg tukang bawak mok aka ucop~ borak2>> ko kutuk aku,aku kutuk ko~~ tema bergaduh je tapi manje.~ sentap hati mak nak!!! hihihi.sebelum itu~~ sabtu tu g i-city ngn tanjung harapan~~ skodeng myLaling tgh keje~~port klang~~amer bawakan>> hehehe.conok2..seronok sgt ari tu..
hehehehhe. i.city?? ok la..~ xde best pon sebenarnye. tai ada tempat salji tau~cm best je tgk org masuk kan.kali nk g ngn my BB lak.~~ dh bising dh x g ngn Cian. ni skit yg sempat abik~~hehehe. gambar tu penting~~buat kenangan tau.lalalallala








No comments:

Post a Comment