Thursday, March 24, 2011

keNaKaLan perMata ku. ;)

hai aby cik de nie~~pandai sungguh ha masa nie dia tgh maen ngn nenda dia ha.

masa ni lak tgh menjerit2 sampai xde suara dh... saje je xnk bg cikde tdo kan. ;)

masa ni cikde suke sgt!!!!! comel sgt!!! nak bodek cik de la tu.

saat pulang ke rumah~~ perkara yg paling best adalah bersama si kecil comel nie.hilang segala masalah,serabut di ukm n everywere.hihi.bila dapat peluk si kecil comel nie rase nikmat kesyukuran yang x terhingga sbb dia penenang jiwa aku. betul ckp nenda a.k.a mama aku tgk je aby nie ilang suma masalah begitu juga masa mama membesar 7 orang ank mama tanpa bantuan sapa-sapa pun~~masa tu atuk a.k.a papa duk jauh ngn mama seminggu sekali baru balik. walaupun penat balik keje tapi bila tgk anak-anak rasa lapang dada walaupun kerenah anak-anak yang macam-macam. begitu juga la ak melihat kakak ipar aku a.k.a kak ly terpaksa menjaga si kecil comel tu sorg2 sbb walid a.k.a along aku yang selalu oustation.pagi2 bgn cz si kecil comel dh bt ragam.begitu besar tanggungjawab seorg ibu kan. eh!! tiba2 lak ak membebel pjg kan.bukan pe cz bile time aku dukung,maen2,mandikan aby... mesti ak rase naluri ibu tu.. padahal bukan la berat sgt keje aku bt tapi aku pikir cm ne seseorang ibu tu mmpu lakukan keje tanpa suaminye.. sorg2.. adakah ni akan terjadi jugak pada aku or sebaliknye??? adakah aku mampu?? sabarkah aku? kuatkah aku?ermmm.... stop thinking!! dh jauh sgt terpesong nie.. stdy x abis ag.. hehehhe.. tapi xpe jz peringatan bagiku.. ;)

No comments:

Post a Comment