Tuesday, January 4, 2011

aku PunYa Tahun Baru!!!


salam la dulu kan... ~~ =))
ikut malam tahun baru aku tu ~~ mmbuta kat bilik,hihihi. jz wish2 je tu pon mmber yang wish dulu,aku pn balas la.. hampeh tul aku. ak wish pon kat boy aku sorg tu aka LALING. =P

THEN....

keesokan tu ~~ menjelma la hantu kesayangan aku aka LALING. pewit.
smart kit cz stylish yg aku suke. hehehehe. rase cm nak peluk je,ops xleh ag ~~ x kawen ag.
tau pe kiteorg bt???? ~~ stdy siot di PTSL UKM perh!!!!! org lain g smbut new year aku leh stdy??? tetette... hahahahaha.. pape pon aku seronok cz dia menemani aku ~~ suke sgt beb!!!
duk sebelah aku,bagi laptop aku ha maen la puas2 ye syg.tapi jgn tgk benda x snonoh ok!!
him say ~~ tgk sayang b nie je. kuchikuchi2.. hehehhehe. ops!

THEN

after lunch ~~ mambang LALING aku aka POKCEK kol. ajak kuar jalan2. jalan2 new year kata nye. kiteorg pon follow la.. ala.. maen sekitar KL nie je. x p jauh pon.hhihihihi. then mlm tu yg best.. pe ag karok la kat WANGSA WALK terbaik ooo tempat karok. ptt la ramai. time kat kul 9.30 mlm,beratur nk abk no.. cm kat bank daa... hihihi.
terserempak lak ngn kawan poli aku ~~ ammar. him say ~~ jauh aku berjalan,cm alamanda xde kan.. hehehehehhe.. ops!! terubat rindu kat am. hantu aku ngn mambang je byk nyanyi,ak rilek je.. dgr je. ihihihihihi. mlm tu xde mood nk karok. cz dh hepi sgt dia de bersama.pastu dtg sorg mambang kawan LALING aku ~~ dtg bwk camera NIKON pe ag bdk dorg bersakan berpic,aku rilek je. tgk gelagat bdk2 nie bt ak gembira sgt. xpadan ngn umr 25 thn keats ha. hahahhahahha.
tapi mmg seonok la. pas karok ~~ gerak ke tmpat leh isi perut nie,masing2 dh lapa ~~ terutama aku la.hihihihhihih. tu yg bt aku rilek2. pe ag g kampung baru ~~ cri mknana ha.. lalu la satu kedai nie~~ menu dia xleh bla kan,bt bdk2 nie terliur nak makan........
MENU NYE~~ sup kelapa lembu.sup ketam,sup lidah....macam aku dgr pon cm menakutkan. dlm hati mati aku makan cni.. berhenti turun makan kedai tu ~~ pe yang terjadi aku sorg je mkn ha,yg tok se.. bebel cm2. x biasa masakn indonesia.. gomel dorg.. aku sedap makan ayam penyet.
kena 2gu la aku abis makan dulu. PADAN MUKA. Nak jugak makan ketam ~~ pegi la kedai area sogo,dapat la mkn bdk bertiga tu. abis licin ha ketam di mkn. aduh2. ak pon join sekali xkn tgk je kan. hehehehhehehe.. kenyang yg teramat!!!!!!!!!!!!

THEN

dekat kul 3 sampai Kolej Amin ~~ penat2. tapi conok2. thank to my LALING,POKCEK and AWIE.....

gambar x byk ngn aku~~ byk dlm camera nikon tu >> paham2 je la.



masa ni kat fac ~~ hehehe dan pada keesoknya stady with him.... syg b!!



ha ni mambang nya ~ pokcek kuat koya


ni me ngn LALING ~~ masa nie nyanyi lagu BARA khas utk ku

Semalaman ku tak lena
Bayangmu menjelma
Rindu semakin menyala
Bagai bergelora
Di dalam dada

Kini baru ku sedari
Cinta bersemi
Berputik di ranting hati
Bahagia kan menanti dua sejoli
Dalam ikatan kasih yang terpatri

(Korus)
Bara yang panas membara
Sanggup ku genggami jua
Namun ku tempuhi dengan rela
Aku peduli
Gerhana jiwa ini sudah ubati
Bersemadi
Kini ku miliki
Ku tak akan sunyi
Kerna kau di sisi

Kau bidadari
Kau lah penyeri
Terukir sebuah janji
Yang tulus dan suci

(Ulang Korus)

Bara yang menyala
Ku genggami jua
Biar sepanas mana bahangnya
Tak terasa
Ku pelihara cinta yang setia
Hingga ke akhir bersama
Bahang cinta yang menyala

Semalaman ku tak lena
Bayang mu menjelma
Rindu semakin dalam
Bagai gelora
Di dalam dada



thanks syg ~~ bagi suma masa awk utk saya!!!



No comments:

Post a Comment