Sunday, October 31, 2010

FuLl hEarT tImE..

salam...
ya allah lamanye x singgah cni... x update ha.. sumanye d sebabkan kesibukan kestadian... hihihi.. ni ag 1 paper pada 2/11/2011. kejap je masa berlalu dh bulan 11 kan. terasa bru je jd student ukm. tuptuptup... hujung 2011 aku dh nk abis stdy dh,nak mula cari keje.. kumpul duit pastu berkeluarga ~~~ yahoo.. ( x sabar sebenarnye ) hahahahhaa.. astarfirullahalazim.. sabar2 noja...
1st ~ perkembangan stdy alhamdullah rasa cm dalam keadaan stabil n makin meransangkan
yeke???? aku rasa la...
2nd ~ my family pon suma alhamdullah,nak2 sejak si abby NUR tu ada, semua seronok ha..
cuma papa cm biasa kesihatan krg ag.. kena jaga.. bru nie masuk lak kali ke-2 ha.. risau
aku ~~ so kena blik awal la,maybe 3 ari bulan aku blik ha. yahoo. so perancang kt ukm
terpaksa la aku cancel ha.. ag pon dh rindu sgt kat umh nie.. umah dah panggil uruh iite
alek.
3th ~ in my relationship ~~ hihihihi,alhamdullah... biasa la org bercinta kan... dugaan,godaan tu..
biasa la kan,kalu kita xpandai nk kawalan perasaan kite,>> ha tu yang kite xtau pe yg
terjadinye. so far alhamdullah masing2 tegur menegur mana yang x betul.. ase cm makin
faham memahami, bahagia la..... rase cm hubungan aku ngn kenzo makin hampir untuk ke
alam pikul memikul tanggungjawab, jaga menjaga antara satu sama lain,sayang
menyayang.. hihihi.. yeke????? ( sabar-sabar)

tula buat masa nie pe yang aku ase... ni jap ag nk g beli bju utk abby NUR tu..
dah mula dh aku nie.. hehehe. utk ank sendiri kena tunggu 2 tahun ag kan. lalalallalalalal
Erm.. kehidupan kat ukm pon alhamdullah.. sendiri2.. malas dh nk port sal org lain.
rasa diri aku d perlukan cari la aku, rase x perlu nak tinggal?? tinggal la.. x effect pape pon.
cm berlagak ke???? x la noja ~~ monolog dengan diri sendiri lak aku nie.. tapi betul kan....
kite mungkin leh faham seseorg itu,tapi seseorg itu leh ke fhm kite???
belum tentu cz bkn suma org leh faham kite ~~ tapi tu suma bergantung pemikiran kita,rasional kita. Eh,membebel lak aku nie kan. ish2..

PART SAL BUDAK GEMUK TU :
dah gemuk sekrg ~~ dalam proses diet. yeye je diet dia tu.. hihihi.. tapi suka dia gemuk!!!
ngaku keturunan cina ~~ padahal tutututut.... hahahahha.. layan je la..
dh pandai bagi masa ~~ sekrg masa untuk aku dh terbahagi dengan baik nye.. walau bz mana
pon masa with aku ~~ still ada. so pon xdela nk ngajuk2 bagai kan.
dah mula buat perancang duit ~~ duit utk masa depan kami.. suka2..

No comments:

Post a Comment