Friday, September 17, 2010






















SALAM AIDILFITRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






DH RAYA PON.. NI DH RAYA KE 6 OR 7???? HEHEHHE.






raya tahun ni best sangat,pe yang aku hajat kan tercapai.. saudara ramai dtg umah seperti biasa. x putus2 dtg ha.. penat dh asik kena basuh pinggang je kejenye kan.. then kawan2 dtg umh. yang paling best g jalan raya ngn kawan2 yang kat sekolah aku x berapa nk tegur sgt ha.. hehehehe.. pelik n kelakar kan,tiba2 leh raya bersama2.. setengah hari jugak la berjalan nye.. tu ROSATIKARNO tq so much,bawak ak tumpang kete ko g jalan2 hehehehe.. walaupon ko nakal masa skolah dulu tapi aku tau ko bdk baik.. walaupon selalu kena marah ngn puan NONG merangkap mama aku.,hihihihihi.. sampai depan pintu umah ko antr aku... :) yela dh magrib baru sampai umah aku kan... hehehheh suka2.. tu COMEL DEM POLITEKNIK PORt DICKSON yang sudah bertahun ingin menjejaki umah ku akhirnye sampai gak ko ea... sungguh tergaru.. eh2.. silap terharu beb... aku tahu ko suka makan x sia2 aku hidang walaupon keropok lekor n satar kan.. licin ko pedal bedal beb.. xpe2 aku suke dear... t aku upload pic nye. dan last untul my HERO KENZO tetap ku jumpe tapi jumpe dalam keadaan yang tidak d rancang.. aku jumpe laling aku kt kem dia.. dengan he berpakai maritim bukan bju raya yang pilih.. sedih gak la kan.. tapi dpt gak jumpe... nak salam peluk cium xleh ag cz xkawen ag.. just wish raya je.. xpe ia tetap bermakne.. pasnie nk beraya sakan kat ukm lak... yahoo.. hehehehhe

No comments:

Post a Comment